20121023

mul on eri säännöt jotka kuulostaa niin kivalta

Huh mitä päiviä. Jos jotain hyvää, niin tietysti myös jotain pahaa.
Oon käynyt mm. värjäämässä mun tukan, kuvaamassa kridin, stöön ja koksukoon keikkaa mascotissa, hengannut kavereiden kanssa, käynyt ulkona syömässä, käynyt kattomassa laineen kasperia kutosella ja muuta mukavaa. Sain tosin kuulla myös aika inhottavia uutisia kertaa sata, joten elämä ei kyllä nyt taas hymyile yhtään. Oonkin nyt ainakin viikon verran saikulla, ettei hajoa pää lopullisesti.

janni teki mulle ihanan kampauksen pariviikkoa sitten olleille siskon synttäreille



Eevil stöö x Dj kridlokk x koksukoo @ mascot 17.10










joku niistä miljoonasta kerrasta jannin kans bissellä kalliossa


Mun keikka-kuvaaminen vaatii ehdottomasti vielä harjoittelua. Tää olikin tosiaan vasta toinen keikka, mitä elämäni aikana kuvaan. Valot oli pelkkää punaista ja silti lava oli saatanan pimeä, joten kuvat jää väkisin rakeisiksi, kun niitä yrittää edes vähän käsitellä. Kuvia onkin vielä noin 200~ läpikäytävänä, tässä siis vasta ensimmäiset muokkaus-yritykset...

Oon aivan rakastunut mun uuteen tukkaan ! Oon himoinnut "aidohkoa" ginger-tukkaa jo muutaman vuoden, ja vuosi sitten sitä yritettiin epätoivoisesti briteissä ite värjätä... Homma meni niin päin vittua, että päätin etten enää yritä itse. Pääsinkin sitten ystävän luo värjäämään, joka opiskelee kampaajaksi. Tuloksesta tuli just sellainen, mitä tahdoinkin.



Pahoittelen taas yksinkertaista ja sekavaa merkintää. Tää ämmä kiittää ja kuittaa.





5 comments:

  1. Anonymous9/2/13

    Oot ihan törkeen kaunis :p

    ReplyDelete
  2. Anonymous19/2/13

    Mistä oot hommannu ton maastotakin, ihan sairaan hieno !

    ReplyDelete
    Replies
    1. toi takki on varustelekasta, eli http://www.varusteleka.fi/fi/ :---)

      Delete
    2. Anonymous20/2/13

      Oi jes, kiitos ! (:

      Delete

tell me