20121025

nauti vapaudestas ennenku se katoo

Päíkkärit on kova juttu, nimimerkillä maanantaina viiden tunnin, ja eilen neljän tunnin päikkärit.

Tiistaina sain tehtyä edes jotain. Tiia melkein raahasi mut ulos, joten päädyttiin hetkeksi kaivariin kävelemään ja kuvailemaan. Pimeä tuli vaan liian nopeasti (kiitos syksy ja tuleva talvi) joten suoriuduttiin sieltä pikaisesti mun luokse lipittelemään kahvia ja puhumaan paskaa.



horisontti on tarkoituksella vinossa, ihan btw. taidekuvia kattokaas.

tässä mun nykyinen olemus kun liikun kaduilla

tiiu on niin ihana !


Tänään mun piti siivota. Ja tehdä jotain muutakin fiksua. Aurinko paistoi pitkästä aikaa, ois ollut kiva lähteä ulos. No, sen sijaan oon edelleen yöpaidassa tietokoneella. Sain mä sentään tiskattua, ja äitikin käväs kahvilla. Ajattelin jos nyt vaan väkisin raahautuis suihkuun, niin piristyis edes vähän. Janni tulee ehkä töiden jälkeen käymään, niin ei tarvii taas koko iltaa jumittaa yksin kotona.

Oon koko ajan ihan tuhottoman väsynyt, enkä saa mitään aikaiseksi. Sinänsä ärsyttää, mutta toisaalta oon sairaslomalla, niin voin nukkua vaikka kellon ympäri kolmesti, jos siltä tuntuu.

Ps. hieno kuvapari minkä löysin, kun siirsin kameralta kuvat koneelle. Olin unohtanu ihan koko jutun.


meikä hehkeänä lähössä joku kerta viihteelle, ja seuraavan aamun vielä hehkeämpi look......... huomatkaa hieno "muokkasin vaan vähän värejä ja valoja" -lightroom muokkaus...


Taas vosu kiittää ja kuittaa.

No comments:

Post a Comment

tell me