20140215

joka päivä päivä seuraava, joka päivä sama vitun kaava

Viimeisen parin viikon aikana oon päässyt kuvaamaan jopa kerran... Käytiin syö-viikoilla testaamassa Santa Fe:n burritokset (pettymys) ja siskon kanssa kävin yksi päivä hylätyllä vihannestukulla ihmettelemässä. Sisään ois päässyt, mutta siellä oli jotain tyyppejä niin ei viittitty mennä. Pyörähdettiin myös suvilahdessa, joskin siskon kylmyydestä johtuen ei ehditty siitä kauempaa olla. Pakko päästä pian taas jonnekin, mulla on ikävä mun kameraa.

Eilen olin Asan keikalla nosturissa ja voi pojat, et on se vaan ihana. Oli hyvä meno, ei ollut liikaa jengiä ja keikka oli kivan pitkä. Tänään oiskin sitten tarkotus suunnata parin kaverin synttäripippaloihin. 



























tein banoffeeta :3






Loppuun vielä omanaamakuvia ja tatskasta kuva. Se alkaa nyt olemaan parantunut, joten pitäisi käydä se uudelleen värittämässä ja samalla tehdä tuohon taustalle jotain väri-juttuja. Mieli myös himoitsee jotain toistakin kuvaa tuohon viereen... hehs. Kamera-tatuointi oli ihan luonnollinen valinta, se on ollut mielessä jo siitä asti, kun tatuointeja rupesin kelailemaan. 

4 comments:

  1. Upeita graffitikuvia olet tehnyt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei ole minun tekemiä, pelkästään kuvaamia :--)

      Delete
  2. Anonymous17/2/14

    No HUHHHUH mikä kuuumiskuva toi tokavika! T. tarinaKukko

    ReplyDelete

tell me