20140319

kaikki parempaa siellä minne mä pyrin



 Viime viikolla kevät-päissämme käytiin Iivarin kanssa vanhankaupunginlahdella kuvaamassa ja nauttimassa keväästä. Harmi, että viikonloppuna tulikin pieni takatalvi. Mutta järjellä ajateltuna, hei, nyt on vasta maaliskuu. Yleensä tähän aikaan vuodesta on lunta pari metriä ja pakkasta, joten ei voi valittaa. Kuitenkin tälläkin hetkellä paistaa aurinko ja ei oo ees mikään kauheen kylmä. Ja sääennusteetkin näyttää, että ilma lämpenee.

Mulla alkoi toisiaan toissapäivänä duunit, ja oon sen takia ollut aika kiireinen. Pääsin leikkaus/kuvaus-harjottelijaksi MoonTV:lle, joten päivät menee aikalailla työhuoneella final cutin parissa. Toki kun pääsee paremmin sisään hommiin ja saa omia projekteja yksin mihin ei juuri apua tarvii, niin voin päättää itse työajoista. Se on tosi kiva kyllä, voi mennä vaikka aamulla tai illalla kuudelta sinne, jos siltä tuntuu.

Kävin muuten myös viime viikolla kuvailemassa KCMD mafiaa lepiksessä, niitä kuvia vähän myöhemmin! Tässä nyt nää räpsyt ensin.








 






 














 

Nyt mä alan hipsimään duuniin ! Pitäis muuten päivittää toi yläkuva täältä blogista, se vituttaa mua. Ihan ilmoitusasia.

2 comments:

tell me