20120813

stockholm syndrome

Stokiksessa oli siistiä. Se oli mun eka kerta tosiaan tukholmassa. Mainittakoon siis, että kävin muutenkin vasta vuosi sitten ensimmäisen kerran laivalla... 
Äitin kanssa oli hurjan kivaa, tykkäsin kauheasti gamla stanista, ja muutenkin koko kaupunki oli tosi kaunis. Harmiteltiin vaan miten nopeasti aika meni, eikä ehitty tekemään oikeastaan mitään. Mutsi tosin shoppaili laivan tax freestä sen verran paljon tavaraa, että saatiin uusi matka ilmaiseksi. Tarkotus onkin siis, että mä pääsen sillä kertaa sitten sinne kuvailemaan katutaidetta.
Mä kävin muutamissa skedekaupoissa ja sainkin ostettua taas vaihteeksi uudet aurinkolasit. Nyt niitä on mulla seitsemän paria.... 













Tänään oon menossa suvilahteen (mikäli tää väsyttävä jälkidarra antaa myöten), eli ehkä sais vihdoin jotain katutaide-matskuakin. Mutta, onhan tää myös valokuvaus-blogi, joten niitä nyt ainakin on.

Nukuin viime yönä kevyet 14 tuntia, koska tulin tosiaan eilen illalla sieltä mökkireissulta. Oli ehkä siistein reissu ikinä, sain muutamia tosi makeita kuvia kun pistettiin kunnon kuvaussessiot pystyyn. Niitä sitten seuraavaksi.

No comments:

Post a Comment

tell me