20130102

joka vitun vuosi ollaan syvemmällä paskassa



mun vuosi oli paras sekä hirvein. kevät oli ihanaa, syksy oli täyttä paskaa.

aloitetaan siis tammikuusta, kun asuin vielä briteissä. 03.01 lensin takaisin lontooseen parin viikon joululomalta, jonka vietin suomessa.
kävin cambridgessa joka oli upea yliopisto-kaupunki. tutustuin myös miinaan ja käytiin sen kanssa fiilistelemässä brick lanen katutaidetta, josta tulikin mun suosikkimesta koko lontoossa.




helmikuussa ihana tiia vieraili mun luona englannissa, kävin viikon mittaisella pika-lomalla suomessa ja loppukuusta mirjakin tuli moikkaamaan mua.



maaliskuussa bailattiin miinan kanssa paljon, lähdettiin sen kanssa darraisina bristoliin viikonloppu-reissulle, nautin lontoon kesäisestä säästä mm. hyde parkissa piknikillä sekä aurinkoa ottaen.



huhtikuussa kävin taas suomessa ja vietin mun synttäreitä ja otin myös elämäni ensimmäisen tatuoinnin. hengailin myös ympäri lontoota, stressailin ajan kulumista, kävin viikonloppu-reissulla brightonissa, johon rakastuin.





toukokuussa mun ihana "pikkusisko" ansku tuli pitkäks viikonlopuksi vierailemaan mun luo ja käytiin mm. london eyessa, kävin taas vaihteeksi brightonissa ja tutustuin norren-porukkaan, sisko ja sen poikaystävä tuli myös viikon lomalle englantiin ja kävin niiden kanssa viikonloppu-reissulla isle of wightissa, joka oli aivan uskomattoman upee mesta.



kesäkuussa kävin taas brigtonissa ja tutustuin siellä janniin, joka on nykyään mulle tärkeimpiä ihmisiä mun elämässä. hengailtiin ja krebailtiin myös miinan kanssa huolella, juhlittiin juhannusta "hieman" kujaisissa tunnelmissa ja käytiin kattomassa yhtä mun lempibändiä spungea lontoossa.



heinäkuussa mun uusi kamera tuli postissa. me myös pakattiin miinan kanssa ittemme dösään ja matkustettiin pariisiin, joka oli ihan huikea ! koitti myös mun viimeinen viikonloppu lontoossa, joka vietettiinkin perinteisesti camdenissa kauheessa kännissä. 21.07 sitten itkien muutinkin takaisin suomeen.





elokuu menikin sit asioita hoidellessa, kavereita nähdessä ja kalliossa notkuen. kävin myös mökillä pariinkin kertaan ja nautin kesästä. ja elokuusta eteenpäin oon tätä blogia pitänyt, eli kaiken pystyy jo täältä stalkkaamaan.


loppuvuosi menikin sitten alamäkeä: työt alkoi ja loppui, muutin omaan kämppään, notkuin enemmän kalliossa kuin laki sallii, hengasin jannin kanssa, dokasin vitusti, kävin keikoilla, tutustuin bassolaisiin ja stressasin ja ahdistelin.


no, nyt vaan pitää toivoa, että tää vuosi olisi parempi kuin viime syksy, mutta eipä tää vuosi voi voittaa viime kevättä !

xxx


3 comments:

  1. Replies
    1. oot ite ! :3 ois ikäväki, koska nähään ? <3

      Delete
    2. Nii on,suurikin<3 täytyy nähä pian, naine !

      Delete

tell me