20130821

rento viikonloppu

Viikonloppu oli kiva ja rento. Perjantaina puistoiltiin, kuvattiin videoo ja käytiin vielä illalla pogoomassa ydinperhettä lepiksessä.

Lauantai makoiltiin koko päivä, nukuttiin pitkät päikkärit, tehtiin itse pitsaa ja katottiin telkkaria. Ei haitannut vaikka makasi koko päivän, kun ulkona oli niin susipaska sää, ettei tehnyt pahaa olla neljän seinän sisällä.

Sunnuntaina herättiin aikaisin, syötiin aamupalaksi ite tehtyjä porkkanasämpylöitä ja nautittiin hitaasta aamusta. Sit käytiin keskustassa hakemassa mulle uusi venytyskoru ja sen jälkeen suunnattiin vaasankadulle katukirppikselle ja katselemaan ravintolapäivän antimia. Oli kivaa viettää aurinkoinen sunnuntai ilman krapulaa.



kaveri päässy taiteilee !













Illalla haettiin auto mun poruoilta lainaks, haettiin kissat mun kotoa ja tultiin Joonaksen luo. Kissat ollu ihan fiiliksissä parvekkeesta. Pelottaa, mitä ne tuumaa kun vien ne nyt takasin kotiin, jossa ikkunatkin pitää olla rakosellaan, ettei ne pääse karkaamaan mäkelänkadun liikenteeseen...

Joonaksella alkoi viikon loma, joten oon itekin pitänyt pari päivää lomaa editoimisesta, ja ylipäätänsä koko musavideo-prokkiksesta. Tänään suunnataan iki-ihanaan Järvenpäähän moikkamaan paria mun kaveria ja vierailemaan isoveljen ja siskon luona. Huomenna on stadissa taiteiden yö, perjantaina frendin poetry jam, lauantaina olis tädin nelikymppiset. On kivaa kun on tekemistä, eikä tartte vaan maata himassa koko ajan.



Vihdoin muuten julkaistiin eräs katutaide-dokkari, jossa olin mukana avustamassa kameran kanssa !

No comments:

Post a Comment

tell me