20131206

tylsiä päiviä

Juuh elikkäs. Kamera on ollut käytössä juurikin ehkä sen verran, et kuvaan/joonas kuvaa mun omaa naamaa. Suurimmaks osaks johtunee siitä, ettei tota valoa oikeastaan ole. Ja jos on, niin kaikki muut on töissä/koulussa ja mä oon tosi huono lähtee yksin kuvaamaan.
Noh, Joonaksella alkaa loma ens viikon jälkeen, joten sit varmasti raahaan sen ulos päivisnkin, et saa tehtyä jotain muutakin ku maattua neljän seinän sisällä.

Joulu tulee kohta ja se on kivaa. Ahistaa toki, ettei rahaa oo juurikaan, mut isobroidi ja isoisä lahjotti mulle vähän before-christmas -rahaa ja kelasinkin et vois käydä kattelee jotain pientä. Jouluruokia pitää kans tehdä, oon lupautunut tekee tänä vuonna taas perunalaatikon ja nyt ekaa kertaa myös porkkanalaatikon.. Saa nähä miten käy.

No, täs nyt taas sit lärvikuvia perkele.



 









Jos kaipaat vähän vaihtoehtoisempaa seurattavaa linnan juhlien telkkarista tuijottamisen sijaan, suosittelen suuntaamaan tänään klo 20.00 alkaen sivulle SAYSITE.FI/RADIO ja kuuntelemaan SAY:n ensimmäisen 24h tunnin radiolähetyksen ! Joonas soittaa huomenna levyjä klo 13, ja olisi tarkotus mennä itsekin sitten "studiolle" hengailemaan ja kattomaan ainakin Eino Antiwäkkin liveveto!



Ja ainiin ! Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille ! xxx

No comments:

Post a Comment

tell me