20140801

kaikki paskaa paitsi kusi

Aivan hirvee heinäkuu. Tai siis tämä loppupuoli siitä ainakin, satanu taas paskaa niin urakalla niskaan et hohhoijaa. Mikään muu kuin kaljan litkiminen ei siis oo kiinnostanut, ja siltäpä tää kesä onkin sit näyttänyt...

Eli, en oo tehnyt juuri mitään. Kävin alpparissa pitkä kuuma kesä -festeillä, oon istunut puistoissa enemmän kuin laki sallii, käytiin isolla kaveriporukalla suokissa viettämässä lauantaita, lähin extemporeen kuukaus sitten lahteen kattomaan sairas teen keikkaa, oon käynyt mutsin kanssa pari kertaa turussa ja sellaista skeidaa !

 

























Noh, jos jotain huonoa niin onneks jotain hyvääkin. Ens viikolla pääsen vihdoin mökille muutamaks päiväksi, en malta oikeesti odottaa. Saa uida ja kalastaa ja saunoa ja syödä ! Vaikka oon kaupunki-ihminen, mulle on tärkeää päästä edes kerran kesässä vähän pakoon jonnekin kaikkea skeidaa, ja just järven tai merenrantaan rauhottumaan. Ja nyt toi reissu tuli ehkä parhaimpaan hetkeen koskaan.

1 comment:

  1. Moikka!

    Olemme Jyväskylässä järkkäämässä G-Voima -nimistä katukulttuuritapahtumaa 1.11. ja etsimme aiheesta kiinnostuneita bloggaajia yhteistyöhön kanssamme. Heitätkö minulle viestiä osoitteeseen niinacmon@hotmail.com, niin voisin kertoa lisää! :)

    Ihan mieletön blogi sulla muuten!

    - Niina G-Voimista

    PS. Lisätietoa tapahtumasta löytyy täältä: https://www.facebook.com/events/805860729458133/

    ReplyDelete

tell me