20120822

kädes mikä tahansa lyömäesine, kerätään porukka ja tullaan sitten yöllä esille

Huh. Pahoittelen taukoa, oon ollut niin "kiireinen" etten oo ehtinyt paljoa päivitellä. Toisin sanoen, oon nyt kolme vuorokautta istunut neljän seinän sisällä yöpaidassa, pelannut simssiä ja katsonut täydellisiä naisia... No ei, oon mä saanut jotain hyödyllistäkin aikaiseksi. Kuvasin ja muokkasin faijalle sen porfolioon kuvat sen tauluista, ja sain siitä vähän palkkaakin. Joka tuli aika hyvään hetkeen - oon tällä hetkellä aivan pa.

Käytiin viikko sitten tosiaan Tiian kanssa suvilahdessa kuvailemassa ja rullailemassa. Oli ihan hurjan siisti päivä, päädyin illaksi vielä isoroba(10)lle juhlistamaan vähän frendin synttäreitä. Loppuilta olikin yksi fiasko... Odottelin yödösää, joka ei koskaan tullut. No, heitin laudan alle ja rullailin kauppatorille, ja voin sanoa että fiilis oli mitä hienoin. Öinen helsinki, kadut tyhjinä ja juju pauhasi korvissa. Sillä hetkellä olin niin innoissani siitä, että oon saanut intoa ja yhä enemmän touchia tohon rullaamiseen. Mä kun olen arastellut koko hommaa aika paljon, sillä mun tasapaino on perseestä ja pelkään että kaadun ja kuolen ja niin edelleen... Pojat oli mua vastassa senaatintorilla, koska tarvitsin tosiaan yöpaikan. Rullailtiin siinä sitten vielä porukalla hetki ja heheheh.... yhtäkkiä mun lauta stökäsi johonkin, vaistonvaraisesti tietysti hyppäsin siitä pois ja loput onkin kuin jostain elokuvasta. Katoin vaan, miten se lauta lähti rullaamaan taakse päin ja humps, se oli meressä. En voi sanoa muuta, kuin että vitutti. Vitutti niin armottomasti. Ja vituttaa kyllä rehellisesti sanoen vieläkin. Jos oisin tajunnut tilanteen sekunninkin aikaisemmin, oisin saanut sen pelastettua. Mutta yritinkin sitten vähän myöhässä sitä lautaa pelastaa, ja meinasin itsekin tippua sinne mereen, jollei frendi ois kaksin käsin tarttunut repusta kiinni. Siinä vasta oisikin vituttanut, kun uusi kamera ois mennyt mun mukana myös...
Sellainen epic-story. Rest in peace siis rakkaalle cruiserilleni. Nyt onkin sitten käynnissä uuden laudan metsästys - tota samaa lautaa kun ei tunnu enää oikein mistään löytyvän. Tai jos löytyy, se on kolme kertaa kalliimpi mitä maksoin tuosta kun sen ostin. Jos joku ihana lonkkaroija nyt lukee tätä, mua saa auttaa. Oon meinaan aivan hukassa noiden kanssa.












© tiia

© tiia

© tiia





Sellaista. Perjantaina oli blockfestit, jossa oli kyllä siistiä. Oli mahtavaa nähdä taas Miinaa, joka oli siis mun luottofrendi (ja on siis edelleen tietysti) briteissä asuessani. Jossa itseasiassa tutustuttiinkin, ja nähtiinkin nyt ekaa kertaa sitten molempien Suomeen-paluun jälkeen. Ice Cuben keikka oli aivan loistava, ja oli siellä muitakin hyviä keikkoja. Vitutti vaan kun niin moni paras artisti soitti päällekkäin ja bisse oli liian kallista. Jatkoille mentiin ilmaisen viinan bileisiin, joka tehosi. Järjetön humala oli taattu. Lauantaina kauheassa darrassa heitin junasta yhden jätkän ulos, koska se tahtoi viedä mut syömään. Oikesti, se oli ihan helvetin ärsyttävä. Koitin nukkua luurit korvilla ja se töni mua hereille koko ajan. Pyysin ensin kymmenen kertaa nätisti lopettamaan, sen jälkeen uhkasin potkasta sitä naamaan ja sitten paloi käämit ja heitin sen ulos. Musta on siis virallisesti tullut kusipää. Kanssamatkustajilla oli kyllä varmaan hurjan hauskaa.

Tänään aion repiä itteni ulos. Pakko päästä vähän ihmisten ilmoille, ennenkuin kuolen tänne ja mut löydetään kahden kuukauden kuluttua mädäntyneenä tietokoneen äärestä, sims 3 edelleen pyörimässä...

tää on niin hyvä !

5 comments:

  1. Anonymous22/8/12

    This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Anonymous22/8/12

    mageit kuvii jälleen kerran ! ^^ Itel jääny kuvailu vähäks..must ei koskaan tuu hyvä -fiilis pukkaa päälle :D

    Kun sä tost lonkkaroinnist diggailet nii tämmönen blogi saattais ehkä kiinnostaa: http://dmndztalife.blogspot.fi/
    (en tiie seuraatko jo?)
    On siel muustaki juttuu, mut vois olla maybe sun tyylinen, vaikken sua tunnekkaan ja sillaai :D

    Ps. Joonas kovasti haluis pyytää anteeks jtn vanhoi juttui ja soittaakki(ainaki halus viel viikko sitten), mut ei siihe nyt kykene. En tiiä onks Ansku kertonu juttuja? Pääsen maanantaina sitä tapaamaa nii jos se susta jtn sanoo nii voisin kysyy että haluisko se että pyydän sua esim. soittaa sille. Tai no en mä tiiä kannattaaks mun ees tällee järkkää asioita, mut eniveis.. olempas sekava joo.. :D zorppa kauhee selitys!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos :3 äh, älä ota tota asennetta ! mä otin sen kanssa kun en päässykään haloseen opiskelemaan enkä ehkä vuoteen koskenutkaan kameraan. ei mustakaan koskaan tuu tarpeeks hyvää, mutta mitä sitte :---)
      ja joo, mä oon tota blogia jo seuraillutkin, mut kiitti silti !

      joo oon ollu kyl anskun kans tekemisissä, ja oisin joonasta menny jo kattookin viikko-pari sitte jos oisin päässy. mua tuskin ees vieläkään päästettäis siellä käymään, kun sillon kaksvuottakin sitten oli ihme taistelua sen henkilökunnan kanssa, vaikka olin sillon kuitenki avovaimo. mut siis todellakin tahdon sen kanssa täs nyt jutella vaikkei sillä mulle mitään asiaa oliskaan, ihan rehellisesti sanottuna kyllä tää muakin vähän raastaa, vaikken sen kanssa enää mitenkään jatkuvasti tekemisissä ookaan. mä voin kysyä vaik anskulta et miten mä voin sille soittaa, niin sun ei tartte huolehtii mitään turhaa :---) koita hei jaksaa, tiedän mitä käyt läpi (ja jos joskus tahdot asiasta puhua niin sekin sopii), ja kiitti ! xxx

      Delete
    2. Anonymous23/8/12

      Joo ihme hoitotyyppejä kyl siel.. hermoja raastavaa ku ei päästä tapaamaan :< Toiki on vaa spessu tapaus, ja vaan yhen kerran juttu, et pääsen sinne maanantaina, koska meil tulee sillo vuos siit ko tavattii. Soittelen kyl sinne joka päivä, mut aina ois vaa jotenki kivempi nähäkki eikä vaa kuulla ääni.. alkaa omaki mielenterveys järkkymään, vaikka enhän mä sais ottaa näit juttui liikaa itteeni tietenkään!

      Kiitos :) Vois olla kyl kiva jutella näist jutuist sulle, koska tosiaan oot itekki ollu samas tilantees. Oon vähän pihalla välil enkä tiiä mitä pitäis ajatella/tehä? Tää koko episodiki vaa alko yht äkkii, ni en oo kunnol kerenny sulattelee kaikkee. Esim. ajatusta et me ei ehk tulla näkee 3kk(?) ja mitäs sitten tapahtuu... Ja vaik tunnenki Joonaksen, nii en kyl läheskään yhtä hyvin kun sä, ainakin niin uskoisin!

      Delete
    3. no aivan varmasti alkaa järkkymään :D:D mä oon itse varmaan vuosien psykiatrisen hoidon tarpeessa jos oikeesti alkaa miettimään.
      ota muhun yhteyttä vaikka fbeessä jos tahot jutella, tää ei oo ehkä paras paikka alkaa avautua :3

      Delete

tell me